Wednesday, January 03, 2007

Anın Getirdiği Kenardan Çıkan

Evet, kitap okumaktan hoşlanırım ama şu yazar bu yazar diye bir takıntım olmadı.

Küçük İskender'in "www.siir.gen.tr/siir/kucuk_iskender/" bir sayfasını buldum vatandaş bizim tayfadan sayılır

Nick Cave Dinliyordur büyük ihtimal ölüm ise yaşanılacak yegâne son tecrübe gözüyle bakar gibi resimleri de harika bu sayfadaki

Bir daktilo önünde arkada sırtı dönük bir bayan ve o sigarasıyla eğer resimde poz vermiyorsa onu bizim club a alabiliriz :)

Şiirleri de enteresan bir iki kere değil de içine girerek okumak lazım gibi duruyor.

Monotonluktan ziyade bunun ile alakalı bir film alıntısından bahsedeyim

"kahramanımız bir kovboy zengin insanlara kovboy tecrübesi yaşamaları için dağların arasında onlara refakat eder kuul bir kovboy hiç evlenmemiştir.

Böyle bir grupla geçer maceramız filmin başrol oyuncusu bizim kovboy a sorar hiç âşık oldun mu diye kovboy anlatır

Bir gün gün batımında tarlada çalışan bir bayan gördüm güneş tam arkasındaydı bütün güzelliğiyle karşımdaydı rüzgâr saçlarını okşayıp geçiyordu işte o zaman âşık oldum der.

—Peki, onunla tanıştın mı diye sorunca

—Hayır der ama ben ona hala aşığım.

Tyler

Oynamayacağım artık mağaramdan gitmeni rica etmiştim ya istediğin zaman gelebilirsin :)

No comments: