Wednesday, January 03, 2007

Salkımların Yelkeni

Sanırım kendimden kaçamıyorum
Ne zaman sussam benimle konuşan kendimden
Hayata bakışım kendimle
Kendim yalnızlığımın arkadaşı
Yalnızlığımla beni baş başa bırakmayan
Yavaş ama derinden ,
benim bütün hilelerimi bilen,
Kendim Beni kendine çekiyor ,
belki teslim olmam gerek kendime,
Özgürlüğümü aramak belki,
Kendimdedir,
Bir barış ve sessizlik ,
Kendim olabilmenin sessizliği,
Düşüncelerimi bilen biri kendim,
düşündüklerimi,
Beni korkutan da bu olsa gerek ,
Her bir kaçış onu bırakmak istercesine ,
Ama O bunu da biliyor,
Nereye kaçtığımı da,
Gittiğin Adresi kâğıda yazıp,
Bir daha görüşmeyelim demek gibi,
Kendimin adresi bende ,
Bende ondayım,
Acılarım sevinçlerim,
Aklim ve o,
Biz beraber yasamayı öğrenemedik.
İster istemez beraber yaşasak ta.
..

No comments: